MICKEY

Liebe Schutzängel

17 Johr bisch du unsere beschte Fründ gsi
17 Johr bisch du mit uns durch dick und dünn gange
17 Johr Abentür wenn du mängmol elei uf dini Usrisserreisli gange bisch

Me sait, wenn me immene Hund si Härz schänkt bechunt me sins, Mickey
du hesch ganz vieli Härze becho und du hesch ganz vielne di Härz gschänkt.
Ueberall het me di kennt und überall het me di vo Härze lieb ka. Alli vermisse di.

Es tuet sehr weh, dass mir di nüm dörfe bi uns ha.....
Hebs guet Mickey wo au immer du jetzt grad bisch...

Dini Familie Manuela, Harry, Laura, Robin und Devin
25.10.2012


 

Herzlichen Dank

Marisa De Faveri aus Basel schrieb:

Schweren Herzens musste ich nach 10 gemeinsamen Jahren Abschied nehmen von meinem geliebten Kater Filou, der sich am 31.12.2011 völlig unverhofft in den Katzenhimmel „hinübergeschnarcht“ hat.

Die Möglichkeit, Filou noch ein letztes Mal gesehen zu haben, in aller Ruhe Abschied nehmen zu können, hat sehr gut getan und hilft bei der Verarbeitung.

Die ganze Atmosphäre im Kleintierkrematorium Duggingen ist sehr angenehm, wohlwollend und friedlich und ich möchte mich herzlich bei Herrn Casartelli bedanken für seine sehr sympathische und sehr gefühlvolle Art. Man fühlt sich verstanden!

Mit nochmaligem Dank und lieben Grüssen

Marisa De Faveri